pondelok 2. decembra 2013

Oblúbené bloggerky 2.časť

Ahojte :)

Dnes to bude pokračovanie na článok o mojich obúbených bloggerkách.

1.
Volá sa Ngoc Bich Bui a je to česká bloggerka.Jej články mám velmi rada aj ked momentálne nepíše články moc často.Bí som poznala medzi mojimi prvými bloggerkami ale bohužial sa mi nejako jej blog stratil až som raz na nu zase narazila u Rendy.Píše o mode a kozmetike.

2.A Bow For A Beauty
Volá sa Markéta a je to dalšia česká bloggerka.Markétkine články uplne milujem pretože vždy je to niečo nové a nečakané.Píše o kozmetike,mode a momentálne o živote v Anglicku.Mám proste velmi rada aj jej staré články,ktoré som prečítala aj 2x a stále dookola ich možem čítať.

3.The Make Up Euphoria
Jej prezývka je Viviann a je to česká bloggerka,ktorá skrýva svoju identitu ale jej články sú proste super.Píše hlavne o kozmetike,píše recenzie a ako ona sama píše aj oblúbené články Must-Haves a Spotrebované produkty.

4.KISSBOOK
Mia je dalšie moje zlatíčko,ktorú sledujem každý den a jej články milujem.Píše o kozmetike,mode a na jej blogu proste nájdete vela tipov,recenzíí a základov v líčení.
Ak ste si v niečom nie ste isté skúste navštíviť jej blog.

5.Luxy Lady
A poslednou českou bloggerkou je Terezka.Na jej blog som narazila uplnou náhodou a jej blog ma velmi zaujal na prvý pohlad.Píše kozmetike a točí videá o nákupoch,tutoriáloch a rozne tagy.Kto ju nepozná určite kliknite na jej blog :)

Tak a to je dnes odomna všetko ked ma k týmto bloggerkám ešte niečo napadne rada to dopíšem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*