streda 4. decembra 2013

Garnier Ultra Cleansing Wipes

Konečne som objavila obrúsky,ktoré splnujú všetky moje podmienky.Nie som nejak náročná ale tiež očakávam od produktu nejaké tie dobré veci.




Obrúsky som kupovala v zľave ako som vám už písala v novembrových nákupoch :)
Rozhodovala som sa medzi týmito a s vôňou ruže.Nakoniec ale vyhrali tieto kedže neobsahujú žiadne farbivá,parfém a alkoholy takže sú skvelé aj na odličovanie očí bez toho aby vás štípali a slzili vám.Obrúsky som si proste zamilovala hned po prvom použití.Obal je obyčajný modrý a páči sa mi otváranie kedže sa dá lepiť stále ale prijala by som keby mali obrúsky zatváranie ako Douglas obrúsky.

Použila som jeden obrúsok na make-up,špirálu,očné tiene a rúž.Všetko odlíčilo bez drhnutia a ked som prešla micelárkou od Biodermy tak bol tampón čistý.Pleť nelepia a sú mierne vlhké.Na obale je napísané že obsahujú 2 dávky odličovacieho mlieka.

To je odomna dnes všetko a ak máte nejaké otázky tak mi ich napíšte do komentárov a ja vám rada odpoviem :)




2 komentáre:

  1. jé, tak to si musím tyhle ubrousky hned koupit, díky za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada dúfam že budeš spokojná tak ako ja :)

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*