sobota 30. novembra 2013

Bioderma Sensibio Dermálna Voda

Ahooj :)

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na dermálnu vodu od Biodermy,ktorú som dostala v balíku od Iky.

Začala som hned čítať na čo vlastne slúži a kedže som sa den predtým popálila na prste tak som ju proste vyskúšala.Prst ma nepálil a dokonca sa to rýchlejšie zahojilo.Vodu som si proste okamžite zamilovala a testovala ďalej či má vážne také účinky ako sa písalo na obale.



Voda sa dá použiť ako fixátor makeupu,odstraňuje zvyšky pleťovej masky,je dobrá na začervenanie,pocitoch tepla,...dá sa povedať že je všestranná.





Niekedy sa mi na krku vytvorí červený fľak a tak som ho skúsila nastriekať a začervenanie zmizlo.

Voda stojí 7,89 eur a vo flakóne je 150 ml a vydrží dosť dlho.Ja osobne budem asi uvažovať o kúpe aj ďalšej ked sa minie pretože na leto bude ideálna.

Máte s touto vodou nejaké skúsenosti??A akú dermálnu vodu používate vy?? :)

2 komentáre:

  1. Já žádný takový přípravek zatím nezkoušela. Od zn. Bioderma jsem chtěla vyzkoušet nějaké přípravky pro mastnou pleť, ale zatím jsem se k tomu nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám moc ráda Biodermu :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*