štvrtok 28. novembra 2013

New in November + Birthday Gifts :)

Ahojte :)

November bol pre mna trochu náročnejší a tak bude tento článok plný kozmetiky.Mala som kopu zliav do DM a tak som si kúpila vela vecí práve takto.Niektoré veci som dostala od kamarátok za kozmetiku,ktorú som im podarovala ja a kedže som mala narodeniny tak som sem zahrnula aj darčeky od rodičov a kamarátov a ešte som aj dostala veci od Iky vo Swape :) Takže november bol pre mna neskutočne bohatý :)



 Takže začnem šampónmi,ktoré som si kúpila 3.Prvý je  môj najoublúbenejší od Schaumy na Mastné vlasy s bavlnou a viacej sa dozviete v recenzii,ktorú chystám.Ďalší je od Welly,ktorý ste už mohli vidieť v minulých New In a posledným šampónom je Balea Kokosový šampón na každodenné umývanie vlasov a mala by to byť limitovaná edícia.Vec,čo je schovaná s modrým vrchnákom je linka od Miss Sporty,ktorú som dostala od sesternice.Kúpila som si ďalší deodorant od Rexony s Aloe Vera a doma som zistila že ich mám už asi 6 ale nevedela som tej voňi proste odolať.Cuticle Oil je olejček na zádery a kožičku okolo nechtov a je s vôňou Vanilky konkrétne je tento Vanilla Yellow a mama ho kúpila u svojej nechtárky ale mali by ste ho zohnať aj niekde na internete.Konečne som si aj ja kúpila niečo od Mixy a to odličovacie mlieko na ktoré som mala zľavu a už dlho som nemala žiadne mlieko na odličovanie a odličovacích vod mám doma dosť a kedže moja pleť začína byť strašne suchá tak som si kúpila hydratačný krém.Maybelline lak ma úplne dostal svojou tmavou fialovou farbou a je to odtieň 103 a na nechtoch je strašne zaujímavý.Aby som ostala pri lakoch tak som si kúpila od Rimmelu so zľavou tento lak v odtieni Velvet Rose a Astor lak som proste nemohla v obchode nechať je to proste nádherná broskyňová farba,ktorá bude moje nechty krášliť na jar a cez leto.Na masku od Garnieru som čítala dosť chvál a ked bola so zľavou za 2 eurá tak som sa rozhodla ju vykúšať a dúfam že bude taká dobrá ako šampón.Olej od Elseve bol zlacnený zo 7 eur na 4 a proste musela som si ho zobrať,mali tam ešte na farbené vlasy.S Kneipp bude kúpeľ skvelý a zobrala som si ju s vôňou Maracuje a Grapefruitu a tá vona je neskutočná.Potrebovala som nejaké odličovacie obrúsky a Ika mi odporučila že sú dobré tieto od Garnieru a kedže stáli v akcii niečo okolo 2 eur tak som ich zobrala a sú proste skvelé ale viac v recenzii.Makeupy som si kúpila 2 a jeden je od Dermacolu Imperial v odtieni 3 Nude a BB Cream od Maybellinu a je vhodný na mastnú pleť.Ja ho mám v odtieni Medium.Ďalej som si kúpila 2 masky jednu s Ginko Bilobou a druhú látkovú od Baley.Tak táto sol ma sklamala na plnej čiare a prečo sa dočítate v recenzii.Modré tiene od Rimmelu som dostala od sesternice a ružové od Gabriella Salvette som si kúpila v 101 drogérii kde stáli okolo 2 eur.Skoro by som bola zabudla na špirálu od Maybelline a konečne sa k nám dostali aj Baby Lips a nemohla som proste odolať a museli byť moje.A poslednou vecou je ríbezľové vajíčko,ktoré som dostala od kamarátky a tá vona je úplne neskutočne krásna :3 Baby,ktoré ho majú vedia o čom hovorím.

             Zabudla som tieto laky vyfotiť tak vám pridávam fotku aspoň takto :) 


A teraz k narodeninovým darčekom.Od kamarátok som dostala deodorant od Playboy a sprchový gél s vôňou Limetky a už sa neviem dočkať kedy sa s ním budem umývať :3 Dostala som aj parfúm po ktorom som túžila už dlho a to Lady Gaga a kozmetické zrkadlo,ktoré teda využívam naplno.Dostala som aj nejaké sladkosti ale tie som už nefotila :D :)




Tak dúfam že vás článok nenudil a ja zase som nedodržala slovo a nakupovala som ako divá.Schválne sa pochváľte ako ste sa vy držali tento mesiac pred Vianocami :)



Máte už nakúpené vianočné darčeky alebo si to nechávate na neskor ako ja??Poraďte čo kupujete rodičom a kamarátom vy?? :)


1 komentár:

  1. Takové zrcátko by se mi taky hodilo ! Je moc pěkné. Ten samý sprchový gel od Balea mám, jen s vůní mandarinky. A je celkem fajn !

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*