utorok 26. novembra 2013

Got2b Smooth & Chic-Anti Frizz Lotion

Rozmýšlala som že aký článok tu už nebol dlhšie a všimla som si to že je to recenzia a tá dnešná bude na uhladzujúcu emulziu od vlasovej značky Got2b.

O svoje vlasy sa snažím starať čo najlepšie a hlavne teraz v zimnom období ale bohužial okolie na ne vplýva stále zle a preto som skúšam stále niečo nové a hladám čo mi sadne najlepšie.


A čo má vlastne splniť??Vlasy by mala uhladiť,vytvarovať a vlasy by mala chrániť pred teplom z féna,kulmy alebo žehličky.

Uplne nádherne sladko vonia ako nejaká detská šumienka alebo žuvačka,proste nejaká sladkosť.Vlasy si vždy normálne umyjem a po vysušení uterákom pretriem toutou emulziou.Vlasy nezaťažuje a nemastí.Mám problém s mastnými vlasmi ale táto emulzia im vobec nič nerobí.



Problém mám aj so skrotením malých vláskov ale s toutou emulziou je to hračka.Konzistencia je taká niečo medzi hustým a riedkym.Do vlasov sa velmi lahko vtiera a ruky po nej nie sú lepkavé.


Proste ak hladáte dobrú emulziu na skrotenie vašich vlasov určite ju vyskúšajte.Cena sa pohybuje okolo 4-5 

2 komentáre:

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*