pondelok 11. novembra 2013

Loreal Paris Sublime Soft

Ahooj :)

Dúfam že už všetky recenzie na túto Micelárku prehrmeli a konečne môžem aj ja napísať svoje skúsenosti :)


Kupila som si ju ešte skor ako začali reklamy a recenzie boli na každom druhom blogu kam som klikla.Kedže bola v akcii tak som ju v regáli nemohla nechať aj ked teda nemám suchú ani citlivú pleť.


Obal som dala dole hned ako som vám to odfotila pretože ma to tam už štvalo.Na chvílu som odložila svoju Biodermu a pustila sa do riadneho testovania a porovnávania s Loreal Micelárnou vodou.

Skúšala som ju aj na odličovanie ale aj na samotné čistenie.Odlíčila vážne super len som trošku mala problém odlíčiť špirálu od Max Factor,ktorá drží ako pribitá.Oči z nej vobec neštípu a dokonca sa mi ani nezačervenajú ako pri Bioderme.Plet nevysušuje,odlíči a vyčistí.
Je neparfumovaná,bez alkoholu a je hypoalergénna takže je vhodná aj pre citlivú pleť.Na tampone jemne pení.Pleť je po nej málinko mastná.

Moj záver je taký že Bioderma je asi o chlp lepšia a uvidím po dlhšom používaní ako bude na moju pleť reagovať.Takže zatial ostávam verná Bioderme a ked konečne domínam 1L balenie tak budem uvažovať čo dalej.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*