sobota 9. novembra 2013

Christmas Wishlist

Ahojte :)

Kedže už sa blížia Vianoce tak som si pre vás pripravila taký menší zoznam darčekov,ktoré by som si chcela nájsť pod stromčekom.No uvidíme ako som teda poslúchala za celý rok a či aspon niečo dostanem :D


Takže podme na to:



Určite by ma potešila nejaká kozmetika.Takže určite by som brala paletky očných tienov od Rimmel,Sleek a mono očné tiene Gabriella Salvete.Dalšou vecou je maska s Kaolínom od Ryoru a Saloos Lemon Tea Tree.Poslednou vecou zo zoznamu je lesk od Loreal Glam Shine v odtieni In Sheer Cassis čo je proste nádherná farba ♥


Koho by pod stromčekom nepotešilo nejaké oblečenie a doplnky,že??
Vybrala som pár najhlavnejších vecí ktorým by som sa velmi potešila.Nejaká mikina sa vždy zíde a strašne by som chcela sveter v tejto hnedej farbe.Bižutérii nikdy nemám proste dosť a preto sa aj tá objavila na zozname.Aby mi nebola zima na hlavu a krk tak by sa mi hodila nejaká takáto čiapka a kruhový šál.Rifiel proste nemám nikdy dosť.Poslednou vecou je kabelka a tú už mám vybratú strašne dlho na e-shope najkrajsiekabelky.sk

Takže to je všetko čo by som chcela a viem že je toho dosť ale ked dostanem aj len jednú vec velmi sa budem tešiť pretože Vianoce nie sú len o darčekoch.Určite mi hodte odkazy do komentárov na vaše Vianočné Wishlisty :)

Prajem peknú sobotu  ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*