streda 30. októbra 2013

New In Oktober

Ahojte :)

Mesiac prešiel neuveritelne rýchle a už bude November.Tentoraz som nejaké moc velké nákupy nerobila pretože sme sa s Ikou dohodli na Swap a idú Vianoce,blížia sa moje narodeniny a ja si teraz nedovolim moc kupovať pretože to nebudem stíhať spotrebovať i ked priznám sa že sa činím a mínam veci o 106 :)

Takže podme k novinkám,ktorým som zase neodolala.


Tie ktoré sledujete bloggerku Bí tak isto viete že rozdávala veci,ktoré už nechce.Mne sa takto ušli 3 veci a to lak od Rimmelu v odtieni 422 Urban Purple(Dávala som fotku aj na Facebook),Essence Top Coat a Color Tattoo v odtieni Mauve Crush,ktoré putujú niekomu inému.Ano nedolala som a musela som si kúpiť novinky od Loreal z rady Sublime a to Miclárnu vodu Sublime Soft a pletové vodu Sublime Glow.Konečne som dala dole z micelárky tú nálepku,ktorú som tam držala iba kvoli tomuto článku.Další lak do zbierky je od Rimmelu Space Dust s pieskovým efektom v odtieni 003 Aurora a aby som už ukončila Rimmel tak som si kúpila na skúšku Scandal Eyes Retro Glam,kefka teda vážne prekvapila ale bližšie sa dozviete v pripravovanej recenzii.V minulom článku som vám ukazovala Adidas Vonavku a dnes je to zase deodorant na ktorý bola akcia v Tescu.Essence prišiel so svojimi zimnými novinkamy a tak som chcela vyskúšať ich nové lesklé balzamy a tejto voni som nevedela odolať.A posledné veci sú Vajíčka z Oriflamu Cherry a Almond do ktorých som sa zamilovala a konkurujú aj mojmu Carmexu!!To by som ani nebola ja keby si neobjednam sprchový gél s vonou pomaranču,konkret. toto je aj so Zázvorom ale ten teda nie je moc cítiť.

Dobre to je z mojej strany všetko a dúfam že sa ozvem spolu s novým článkom čo najskor.Takže sa majte a užívajte prázdniny :)

7 komentárov:

  1. Pěkné nákupy, řasenku bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak od Rimmelu odtieni 422 Urban Purple mám tiež a špirálu má sestra (musím si ju niekedy požičiať:D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá farba toho laku je podla mna ako stvorená na jesen :3 určiet požičaj :D

      Odstrániť
  3. krasne laky na nechty!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Micelarku od L´orealu mam aj ja, ta je naozaj dobra. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*