sobota 26. októbra 2013

Crossbody

Ahojte

Po dlhšom čase sa vám znovu ozývam s novým článkom :)

Dnes som si vybrala pre vás niečo také ako recenziu na kabelku,ktorú som si objednala už dávnejšie z e-shopu Najkrajšie Kabelky.

Chcela som nejakú kabelku,ktorá by bola crossbody čiže malá listová kabelka do ruky alebo cez plece.Kabelka je vhodná či už idete na párty alebo idete len von s kamarátmi.Bola som pozrieť aj u Čínancov ale ani jeden nemal takú,ktorá by sa mi páčila a vyhovala mi.


Kabelka je vyrobená z eko-kože.Material je na dotyk jemný a nešúcha sa.Trochu som sa bála že či nebude moc malá ale je naozaj dosť velká a hlavne priestranná.


Má naozaj vela priestoru a dost vecí sa do nej zmestí.Čo ma troška štve je to že sa mi na začiatku vždy zasekne zips a musím s ním doslova šklbnúť.


Kabelka stojí 15,90+poštovné.S eshopom som velmi spokojná a s dodaním aj s jednaním som bola spokojná.Kabelku ponúkajú aj v iných farbách Green,Fuchsia,Brown,Red a Black v ktorej ju mám ja.Vybrala som si schválne čiernu aby sa mi hodila ku všetkému oblečeniu.Myslím že to je všetko čo by som napísala k nej a pridávam ešte nejaké detailnejšie fotky.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*