nedeľa 1. septembra 2013

Krasotika.sk

Ahojte :)

Pred pár dnami mi prišiel moj balíček z e-shopu Krasotika,o ktorom som vám písala už viac krát v minulých príspevkoch.Objednávka bola trošku väčšia.Skoro celé leto som sa tešila na to ako si ušetrím nejaké peniaze a objednám si tieto veci ale ako na ten just nemali štetec ani balzam.Celá natešená ked konečne naskladnili tieto produkty som si ich objednala.

V mojej objednávke bol rúž od Nyx v odtieni Summer Love čo je taká Nude farba.Dalšia vec bol blending brush od Hakuro 77.A ako poslednú vec som prihodila ešte Carmex balzam kedže som nevedela odolať.Skoro každá bloggerka si ho nevie vynachváliť.Najviac som mala radosť ked mi prišiel v originál obale,bola to mojá prvá vec ktorá bola takto zabalená.Ach keby sa to u nás takto predáva :/




Recenzie budú,dúfam že sa podarí spraviť ich ešte tento týžden a ked nie tak až cez víkend :))

2 komentáre:

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*