sobota 31. augusta 2013

Autumn wishlist

Ahojte kočky :)

Bohužial už sa letné dni načisto skončili a ja už budem počítať dni do zimných prázdnin :) Priznám sa mám trochu strach z toho čo ma čaká v 2 ročníku.


V dnešnom príspevku vám predstavím pár produktov,ktoré si chcem teraz zaobstarať.Je to taký menší wishlist kozmetických vecí.




1.Sally Hansen lak na nechty-Tak nejaký by som rada vyskúšala kedže v blogsfére je tak oblúbený
2.Maybelline One by One-Tak túto špirálu túžim vyskúšať už velmi dlho tak dúfam že je dobrá 
3.NYC-Tieto tiene sa mi velmi páčia a nejké hnedé odtiene sa hodia
4.Maybelline očné tiene-Chcem ich otestovať ale v hnedej farbe
5.Rimmel Rúž-Airy Fairy je tak krásny odtien
6.Got2b sprej-Ked sa minie ten od lorealu tak skúsim tento
7.Maybelline Color Tattoo-Nejaké tie krásne odtiene by sa zišli ako napr. Eternal Gold



2 komentáre:

  1. color tatto a maybelline maskaru milujeeem <3 :) Sally hansen a NYC nude tiene skončili u mna ako tragedia u sally kvalita horšia ako u essence kryl v 4 vrstve a tie tiene boli prišerne:/
    Sprej od GTB som mala bol fajn:) a ruž sa pači aj mne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vieš ako sa hovorí čo nesadne tebe neznameená že nesadne inému ;) A tiene chce skúsiť aspon v obchode a porovnať ich s Rimmel Glam eyes 2 pretože odtiene sú tie isté tak aspon pigmentáciou ich porovnať :)

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*