štvrtok 15. augusta 2013

Oblúbené bloggerky 1.časť

Čaute babenky

Konečne po tomto strašnom teple sa ochladilo.Velmi ma to potešilo pretože som myslela že sa už vážne uvarím.A najhoršie bolo ked už ani bazén a ventilátor nepomáhali.Dobre stačilo už z horúčavami a radšej idem k tomu o čo mi ide :D

Odkedy aj ja patrím do blogového sveta tak samozrejme chodím aj na iné blogy a pozerám čo majú baby nové a čo kúpiť a čo naopak neodporúčajú.Jeden podobný článok som už robila ale o Youtuberkách.Články budú rozdelené na 2 časti a dnes vám predstavím 5 bloggeriek.

Ked kliknete meno tak vás to hodí na blog :)

1.! A girl in a man´s world
Volá sa Lenka a má 23 rokov.Bloguje snád o všetkom.Mám velmi rada jej videá pretože je prirodzená a hlavne vtipná.Píše o kozmetike,pridáva líčenia podla celebrít,nejaké tie nechtové tutoriály,súkromie a teraz začala aj pomocou pre bloggerky.Určite ak Lenku nepoznáte tak navštívte jej blog.

2.Paja Meysik
Volá sa Paja a má 16 rokov.Blog sa zameriava na kozmetiku,oblečenie a tipy.Nájdete u nej aj pár líčení.Najviac u nej oblubujem príspevky s názvom Nákupy.Navštívte ju a prečítajte si jej príspevky.Možno sa stanete tak ako ja jej pravidelným čítatelom.

3.OneGirlB
Volá sa Barborka a je to mladá česká bloggerka.Na blogu píše príspevky o kozmetike,ako nové pribudli príspevky o outfitoch a jej stravovanie.Jej blog mám velmi rada pretože sa vždy na nom dočítam niečo nové a zaujímavé.

4.FranceBabyFashion
Volá sa Jitka.Jej blog je zameraný viac na outfity a oblečenie.Občas je to u nej také príjemné vypnutie od kozmetiky.Ma velmi krásneho psíka menom Lilly.Je závislá na topánkach a tým sme si trochu podobné.Určite ak sa chcete inšpirovať na outfity tak navštívte určite jej blog.

5.Bloomingflowers-Ika
A poslednou blogerkou je Ika.Slovenská bloggerka ktorá bloguje o kozmetike a mode.Na jej blogu nájdete vela tipov,recenzíí a outfitov.Určite ak ste o nej ešte nepočuli tak si ju pozrite.



1 komentár:

  1. veľmi ma to teší :-*** Je veľmi milé si o sebe prečítať v takom článku ;)xx

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*