piatok 16. augusta 2013

Fashion Wishlist

Ahojte baby :*

Dnes mám pre vás prichystaný trošku iný článok na aký ste zvyknutý(o kozmetike).Konečne som sa dostala na polyvore a spravila tento obrázok.Ako ste už z názvu zistili tak je to moj Fashion Wishlist(čiže List priani z oblečenia).Aby ste si nemysleli že moj svet sa točí len okolo kozmetiky tak som si pripravila wishlist vecí ktoré by som si chcela teraz kúpiť na jesen ,ktorá sa extremne blíži a mám trošku strach pretože príde aj milovaná školička.Neviem ako vy ale ja si stále hovorím že mám ešte 2 týždne ktoré sa snažím si naplno užiť.A ked sme už pritom chystám článok ktorý tu bude až koncom augusta a bude to My Summer Holiday Photo.Dúfam že si každá užívate dni ked ešte svieti slnko,pretože ked príde zima bude to drsné.


A teraz k tomu prečo píšem tento článok :)




                           1.Tričká-Nejaké tie tričká s 3/4 rukávom budú na chladnejšie dni super
                  2.Rifle-Tak tých budem potrebovať dosť kedže ich nosím denne 
  3.Bunda-Nejaká takáto prechodná bunda bude super
4.Čínanky-Zišli by sa kedže žiadne doma nemám
5.Kabelky-Tak tých nemá žiadna žena dosť a zišla by sa nejaká nude a listová
6.Okruhlá šatka-Myslím si že je to skvelý doplnok na jesen a rovno na zimu
7.Bižutéria-priznám sa že doma mám minimum takže nejaké zásoby plánujem urobiť

Takže to je dnes všetko a dúfam že sa mi podarí ísť na nákupy.Všetko čo si kúpim samozrejme hodím sem na blog.A mám pre vás pripravenú na budúci týžden jednu recenziu výrobku z ktorého som bola dnes velmi prekvapená :)



3 komentáre:

  1. čiňanky som si tiež kupila najlepšie sa nosia aj keď si niekedy planujem kupiť converse ale zatial som sa neodhodlala pretože za tu cenu sami to neoplati take platenky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja si práveže plánujem biele alebo nejaké svetlé Converse.Ale ked som mame povedala cenu kukla na mna a tak som pochopila že asi si začnem šetriť :D ;)

      Odstrániť
  2. Nooo také tričko už zháňam veľmi dlhú dobu a stále nič :( Nemožné...

    Pozývam ťa na giveaway, budem rada ak sa zúčastníš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*