sobota 27. júla 2013

Neutrogena Pink Grapefruit Daily Scrub

Ahojte ;)

Po dlhšom čase opäť príspevok.Kedže tieto horúčavy sú neskutočné tak moja záchrana je len ,ventilátor,kúpalisko a samozrejme chladené nápoje :)


Dnešná recenzia bude o peelingu od Neutrogeny,ktorá je známa hlavne tým že má super telové mlieka a krémy na ruky.Ja vám ale dnes napíšem recenziu na peeling od tejto značky ;)




Peeling som si kúpila začiatkom prázdnin v akcii a stál okolo 4 eur a presnú cenu si už nepamätám.Odvtedy som ho už párkrát a preto si dovolujem vám k nemu napísať niečo viac.Má úplne jemnú grapefruitovú vonu a obsahuje výťažok z ružového grepu.Peeling je určený hlavne na odstránenie čiernych bodiek a vyčistenie porov.Čierne bodky kolko-tolko odstránil ale aj tak som musela použiť ešte pásky na nos.Pleť mi nevysušil a skvele mi ju vyčistil.Obsahuje malé zrniečka a preto pleť nedráždi.Peeling je vhodný aj pre citlivú pleť.Vyskúšala som už mnoho peelingov z dorgerie ale tomuto sa nevyrovná ani jeden.Na aplikáciu stačí vytlačiť ozaj len trošku a preto vám vydrží aj velmi dlho.Stačí ho aplikovať 2x týždenne.



                           
                          
Takže peeling sa stal mojou 1 v kozmetike a určite si ho budem kupovať aj nadalej.Rada by som vyskúšala aj iné peelingy od tejto značky :)

                                    A aký máte svoj oblúbený peeling na tvár??

5 komentárov:

  1. Ja som nikdy nepouzila este peeling na tvar, lebo som niekde citala, ze nie je dobry ak ma niekto vyrazky. Neviem co je na tom pravda ale mne staci nejaky ten gel a pletova voda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám výražky a aj tak ho používam.Neviem či to nejako vplýva zle na tú tvar ale ja s tou mojou nemám po použití žiaden problém :)

      Odstrániť
  2. ja som mala zatial peeling len od avonu ale akosi ma nelakaju ani ten moc nepouživam už ....extra mi to nepomahalo jedine keĎ som si chcela poriadne vyčistiť tvár :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to vyčistí tvár super a tým si vlastne vyčistím odumreté bunky a všetko čo na tvári nemám mať :) Ale určite skús tento je vážne super ;)

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*