štvrtok 18. júla 2013

Moja zbierka štetcov

Ahojte :)

Dnešný príspevok ako ste už mohli vyčítať z názvu bude o mojich štetcoch.Dočítate sa aké štetce používam a ako sa o ne starám.

Základných štetcov by malo byť týchto 7:

1.Štetec na make-up(Foundation Brush)
2.Štetec na púder(Powder Brush)
3.Štetec na lícenku,bronzér a rozjasnovač(Blush Brush)
4.Štetec na očné tiene(Eyeshadow Brush)
5.Štetec na strácanie tienov(Blending Brush)
6.Štetec na očné linky(Eyeliner Brush)
7.Štetec na korektor(Concealer Brush)

Moje štetce:

1.Štetec na make-up
Ako som vám nedávno písala príspevok,tak som si objednala z Krasotiky štetec od Mua F1 za 5,10 

Tento syntetický štetec je určený na nanášanie krémového alebo tekutého makeupu.Má jemné štetiny a velmi dobre sa s nim zapracováva makeup.Jedine čo mi vadí že ešte trochu páchne novotou.





2.Štetec na púder
Ja mám doma ten fialový od Essence čo je myslím si celkom dobrý a lacný štetec.Je dosť hustý a zaoblený čo znamená že splnuje podmienky.Je malý čiže si ho môžete hodiť do kabelky alebo s ním kludne cestovať.Cena je 3,49 







3.Štetec na očné tiene 
Mám opäť od Essence a je dobrý a cena je 1,49 €.Je jemný a skvele sa s ním nanášajú tiene.





4.Štetec na očné linky
Essence štetec je velmi dobrý na tenké aj hrubé linky.Je mierne skosený a stojí 1,69 



5.Štetec na korektor
Používam od Ebelinu.Je jemný a šikovný.Korektor sa skvelo nanáša.Cena je myslím do 3 

6.Štetec na lícenku
Značka je Essence.Je jemný a lahko sa prispôsobí pleti .



7.Štetec na blendovanie

Tento štetec proste milujem.Aplikácia s ním je velmi jendoduchá,štetiny sú jemné a hlavne prírodné(z kozy).

Mám ich už dosť a určite si svoju zbierku budem doplnať o kvalitnejšie štetce.

Moja starostlivosť:
Štetce umývam zo šamponom Johnson Baby Shampoo.Na internete nájdete vela videii ako umývať štetce.Na ruku si vždy dám šampon podla velkosti štetcu a dobre s ním prejdem po mydle aby som dostala zo štetcu preč všetku špinu a baktérie.Následne ich opláchnem vlažnou vodou a pretriem uterákom.Potom ich dám na radiator kde ich nechám vysušiť.

Pozor ale aby sa vám moc vody nedostalo do rukoväti pretože by sa štetiny mohli odlepiť a zničiť!!

To je všetko,dúfam že sa vám príspevok páčil a v komentároch mi možete zanechať tipy ako sa staráte o štetce vy :)



3 komentáre:

  1. máš toho dosť:) ja ich umývam v podstate rovnako ako ty akurát nie so šamponom ale s mydlom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ich umyvam po castiach, lebo stetcov mam milion a niektore pouzivam, niektore nie. Stetce od MAC a Urban Decay umyvam s pripravkami specialne na stetce a ostatne umyvam s detskym samponom :)

    Ronnie z ronnieheartsmakeup.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*