pondelok 18. februára 2013

Lipstick Tag

Ahojte!


Dnes vám napíšem článok ktorý koluje asi už na každom blogu.A teraz k veci o tomto tagu ste už určite čítali na iných blogoch.Zaujal ma tak som sa rozhodla tiež zapojiť.Jedná sa o Lipstick TAG. 







                    1. Máš radšej rúže, balzamy na pery alebo lesky? 
                              Teraz v zime mám najradšej balzamy.V lete preferujem lesky a rúže.                                                   




                    2. Koľko máš doma leskov na pery? 
  Momentálne mám len jeden lesk.Na budúci mesiac si budem musieť ísť nejaké kúpiť.





3.Koľko máš rúžov? 
 Mám takú mini zbierku.Určite chcem svoju zbierku doplniť.








4. Ktorý kúsok z Tvojej zbierky je Tvoj najobľúbenejší?
 Jednoznačne rúž od Kate Moss v odtieni 03 Nude.




 5. Skúšala si niekedy rúž v ceruzke? Ako sa Ti pozdával? 
 Počula som už o tom ale zatiaľ som nemala česť vyskúšať.




6. Používaš kontúrovacie ceruzky na pery? 
 Pred asi 2 rokmi som mala červenú konturku z časopisu ale bola príšerná.




 7. Dostala si niekedy produkt na pery, ktorý si si natoľko obľúbila, že ho máš dodnes?
 Najradšej mám všetky balzamy od značky Labello a používam ich dodnes už asi 5 rokov. 




 8. Kedy si začala nosiť rúž/lesk? 
 Lesk asi v 7.ročníku na základke a rúž asi pre 3 mesiacmi. 




 9. Existuje farba,ktorý by si si nikdy nedala na pery? 
S výnimkou profesionálneho fotenia. 
Čierna alebo tmavo bordová.Tieto farby mi vobec neučarily.Pri fotení by to bolo úplne iné. 




 10. Aký je Tvoj názor na červený rúž? 
 Pery vyzerajú sexi a úplne.Je to taká klasika ktorá sa už používa veľmi dlho.





   Ak ste už robili tento tag,tak mi hoďte odkaz do komentáru,rada si ho prečítam :))

1 komentár:

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*