štvrtok 14. februára 2013

Essence:Hugs&Kiss

Ahojte! 

Tak dnes som sa zastavila v dm a kúpila si tento peeling na pery z limitovanej edície Hugs&Kisses.

Kedže moje pery sú po zime strašne suché tak sa mi hodil.Po otvorení sa z neho šírila krásna čerešňová vona.Jeho konzistencia je lepkavá a nachádzajú sa v nom zrniečka ktoré slúžia na samotný peeling.Peeling som si naniesla na pery a vypeelingovala som si s ním pery.



Škoda že je to len limitovaná edícia pretože je skvelý,tak sa poponáhlajte si ho kúpiť pretože stojí len 2,19 .Essence by mohlo mať viacej lip scrub-ov na pery ;)
Myslím si že sa oplatí naozaj kúpiť.

Tak čo pôjdete si ho kúpiť alebo ste si vybrali niečo iné z ponuky?

3 komentáre:

  1. ja som si odniesla 4 laky,keďže som lakový maniak, a chcela som aj mihalničky a fialovú linku ale tieto vecičky bohužial nemáme :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je skvelý, ale veď keď sa minie tak stačí trochu vazelíny, kokosového oleja, potravinárskej farby a hnedého cukru ;) a máme to isté :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento recept som už niekde počula :)Len trochu v inej verzii :D

      Odstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*