piatok 3. januára 2014

Nový rok 2014

Milé moje čitatelky vítam vás na TheLittleBlackStar aj v novom roku a hned na začiatku vám chcem popriať Šťastný nový rok a aby sa vám darilo v živote,aby ste mali osoby,ktoré milujete stále pri sebe a aby bol pre vás tento tok lepší ako ten minulý :)

Neviem ako vám ale mne to nejak stále nepríde že boli Vianoce a že je Nový rok ale myslím že to je tým že vôbec nesnežilo.Celé sviatky som odpočívala,fotila nejaké produkty na články a premýšľala čím v novom roku začnem.
Priznám sa že som si nedávala žiadne predsavzatia kedže viem že aj tak ich nedodržím.Takže ale určite by som mala nejaké želania,ktoré by som chcela v blogovom a osobnom živote tento rok dosiahnuť.Napríklad by som si chcela vytriediť kozmetiku len podla toho čo naozaj potrebujem a nekupovať všetko o čom si prečítam na každom blogu a daný produkt je tam vychvaľovaný až do nebies.Takže to znamená že tento rok si budem kupovať kvalitnejšie produkty aj za drahšie ceny ako kúpiť 10 nekvalitných vecí lacno.
Tento rok si plánujem konečne kúpiť Real Techniques Štetce,vyskúšať značky ako Revlon,Ziaja,Lush,Ryor,Saloos,Soap&Glory,I love a Herbal Essence.Taktiež plánujem zmeniť svoj šatník a nakúpiť si viac elegantných ale pohodlných vecí a doplnkov.
Dúfam že sa mi podarí nájsť aj nejakú letnú brigádu a konečne by som si chcela založiť nejaký systém na blog kedy a o čom bude prispievať takže mi držte palce.
Plánujem tráviť viac času blogovaním kedže mi už celkom cez sviatky chýbalo.
Ďalšia vec je cvičenie a lepšie stravovanie takže začnem pekne od podlahy aby som mala postavu do plaviek.
Cieľov je viac ako dosť ale ja dúfam že sa mi podarí všetko splniť a o rok sa tu znovu stretneme.

P.S.:Nezabudnite sa zapojiť do súťaže,ktorú som predĺžila do 8.1. :)

1 komentár:

  1. ahoj,
    s tim nakupovanim mas pravdu a s tou kosmetikou taky. taky jsem premyslela o tom ze zacnu seteit nebo alespon kupovat kvalitnejsi veci ...i kdybych jich melo byt mene a za vic penez. Zjistila jsem totiz ze jich uziju vice a vice se mi i libi ...;-) ja takhle moc kosmetiku nestridam ale mam svou vybranou....ale rada bych zkusila neco noveho ;-)

    budu rada za kazdy komentar
    typicallondongirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*