štvrtok 10. októbra 2013

Wishlist

Ahojte :)

Už prišiel chladný oktober a ja mám radosť lebo milujem jeseň a zimu.Neviem čím to je ale toto obdobie ma proste fascinuje.Preto potrebujem aj svoju kozmetiku prispôsobiť chladnému počasiu.Je jasné že to čo mi sedelo cez leto mi teraz nepadne.

Takže pripravila som si pre vás najnovší wishlist a taktiež staré wishlisty aby ste videli čo všetko som už vyškrtla zo zoznamu a čo ma ešte len čaká si kúpiť ;)

Najstarší wishlist


Takže z prvého wishlistu mi ostali len 3 veci a to báza pod makeup,Catrice paleta nad ktorou stále uvažujem či sa oplatí kúpiť a všetkými ospevovanými Color Whisper kde sa neviem rozhodnúť o najlepšom odtieni.

Druhý Wishlist

Takže tu mi zase ostali 3 veci,ktoré som si zase zatial nekúpila.Prvou je ELF báza pod očné tiene,dalšou sú nádherné očné tiene od Catrice Liquid Metal a Catrice Blush Tint.

Tretí Wishlist


Z tohto som si zatial nekúpila ani jedinú vec :D :)

A moj najaktualnejší Wishlist


 Aussie Šampon na vlasy
Catrice Liquid Metal
Neutrogena Facial Wash Grapefruit
Loreal Color Infaillible
Maybelline Colossal Volumme Express
Rimmel Match Perfection Concealer
Maybelline Color Tatto
Rimmel Kate Moss Matte Lipstick
Sleek I Divine Palette
Elf Primer

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*