streda 7. augusta 2013

Toto alebo tamto-TAG

Ahojte baby :)

To že milujem tagy tak to už určite viete a preto ked som našla tento u Barborky tak som si povedala že ho spracujem aj ja.Tak si teda prečítajte čo radšej preferujem ja a určite mi nechajte v komentároch aj vaše spracované TAGY ;)


                                                      Lícenka alebo Bronzér


Teraz dosť využívam bronzér ale zase v zime používam lícenku.Ale radšej  mám ten bronzér.


                                                          Rúž alebo lesk             


Určite rúž!!Rúže uplne milujem a moja zbierka sa stále rozrastá.Mám doma aj pár leskov ale némam rada ten pocit že mám niečo lepkavé na perách a preto ich používam len niekedy.Rúže je proste moja láska ♥


                                                       Linky alebo riasenka


Bez riasenky nedám ani ranu.Bez liniek to líčenie uplne zvládnem.Linky si dávam iba na oslavy ale do každodenného líčenia ich nezaradujem.Takže vyhráva špirála.


                                                    Make up alebo korektor


Oboje.Ked nepotrebujem nič na tvári zakryť tak si dávam len makeup.Ale asi by som skor siahla po makeup pretože mi zakryje celú tvár a s korektorom to nie je ono.


                                                   Neutrálne alebo farebné líčenie


Určite podla nálady.Ked mám chuť sa vyblázniť tak použijem nejaké tie farebnejšie tiene a výraznejší rúž.Inokedy zase len prekryjem tvár iba makeupom,mihalnice si prejdem špirálou a na pery dám jemný rúž.


                                                Sypké pigmenty alebo kompaktné tiene


So sypkými pigmentami zatial nemám žiadne skúsenosti takže určite kompakt. tiene.


                                                     Šťetec alebo špongie


So špongiou sa mi nepracuje moc dobre,preto dávam prednosť radšej štetcom pretože aplikácia je s nimi jednoduchšia.


                                                     Opi alebo China Glaze


Nemala som zatial ani jeden ale majú krásne odtiene.Jedine čo ma odradzuje je ich cena ale ako sa poznám raz určite už neodolám :D


                                   Prirodzené nechty alebo umelé nechty 


Umelé som mala 3 krát a dosť mi zničili moje nechty.Ja som skoro vždy radšej za prirodzenosť ako by som mala vyzerať ako umelá bábika.Prirodzené nechty sú podla mna super ked ich máte upravené.


                                               Zdobené alebo čisté nechty


Ako kedy.Nejaké tie ozdoby na nechtách sú fajn ale aj to s mierou.3D,velké kamienky a pod. sa mi strašne nepáči a len mi to zavadzia.Nejaké tie trblietky a vzory sa mi páčia ale čisté nechty sú pre mna najlepšie.


                                                     Parfém alebo sprej


Podla toho čo mám práve doma.Sprej sa hodí do týchto teplot viac.


                                           Telové mlieko alebo telové maslo


S telovým maslom nemám nejaké velké skúsenosti.Asi by som siahla po telovom mlieku.


                                            Sprchové gély alebo tuhé mydlo

Jednoznačne sprchový gél.Príde mi že ked sa umyjem tuhým mydlom tak ako keby som zo seba nezmyla všetko.
                                                
                                                   Lush alebo iné značky
S Lush nemám zatial žiadne skúsenosti kedže na Slovensku sa nepredáva.A ostatné značky prečo nie :)

                                           Krátky rukáv alebo dlhý rukáv


Dlhý rukáv v zime aj ked niekedy aj krátky.A cez leto samozrejme krátky.

                                                        
                                                   Sukne alebo šaty

Sukne mi jednoducho nesedia.Šaty by ste našli v mojom šatníku len jedny čipkové čierne.Šaty urobia ženu krásnou ale treba si vybrať strih ktorý vám sedí.


                                                 Prúžky alebo kocky


Kocky nikdy.Prúžkových vecí mám doma dosť a dajú sa lepšie zladiť s krásnymi doplnkami.


                                                 Šatky alebo klobúky


Klobúky mi prídu na mne vtipné takže volím šatky.Na zimu a jesen sú pre mna oblúbeným doplnkom.


                                               Lodičky alebo balerínky


Volím radšej balerínky kedže podpätky nosím iba na oslavy.Doma mám jedny balerínky a troje lodičky :)


                                              Náramok alebo náhrdelníky


Asi náramok.Doma mám viacero náramkov ale moc ich nenosím a rozmýšlam že si kúpim nové a budem ich konečne aj nosiť :D

                                             Rovné vlasy alebo vlnité vlasy


Podla toho na čo mám náladu.Väčšinou mám vlny kedže mám také vlasy prirodzené.Ked si vlasy ožehlím tak sa mi vonku opäť zvlnia.Rada mám oboje a lepšie sa cítim v rovných.


                                                      Drdol alebo cop


Oboje.Ked je vonku strašne teplo tak volím drdol a ked nechcem aby mi vlasy šlahali do tváre po celý den tak drdol.

                       
                                               Krátke alebo dlhé vlasy

Jednoznačne dlhé.Mala som už aj krátke vlasy a vôbec mi nesedeli.


                                            Tmavé vlasy alebo svetlé vlasy


Moje prirodzené vlasy sú bledo hnedé.Ale jedneho dna som strašne zatúžila po tmavých a tak ich mám teraz tmavohnedé skoro až čierne.Možno sa niekedy v budúcnosti vrátim aj k bledým.

                                               
                                               Vlasy hore alebo dole

Ako kedy.Ale radšej mám spustené vlasy.Hlavne nemám rada ked fúka vietor a mám lesk a všetko sa mi nalepí na pery.


                                    Ofina cez celé čelo alebo normálna ofina


Aj ja som podlahla ofine cez celé čelo ale lepšie mi teda sedí normálne zostrihaná ofina.


                                                    Dážd alebo slnko


 Teraz momentálne by som prijala skvelý dážd ktorý by osviežil vzduch :3


                                                    Leto alebo zima


Tak tu je to so mnou naťažko pretože mám z obidvoch niečo rada.


                                               Čokoláda alebo vanilka


Podla toho kde sa nachádza.Ale neodolám obom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*