piatok 5. júla 2013

Môj AntiWishlist

Ahooj :)

Každý to pozná ked na vás z telky,časopisov a blogov vybehne nejaká vec tak ospevovaná a vás potom prechádza chuť kúpiť si ju.Ešte ste ten produkt ani nevyskúšali ale už vás to neláka ani len vyskúšať.

Presne takejto kozmetike sa budem momentálne venovať v tak všetkých oblúbenom Tag-u.Neznamená že ked sa to nepáči mne,vám sa to nebude páčiť ;)

Alverde

Je kozmetická značka ktorú tak strašne nemusím.Dôvod je asi ten že mi všetko od nej strašne smrdí a nemôžem to proste používať.Mala by to byť čiste prírodná kozmetika ale mna nejako neberie.





BB,CC krémy

Už som doslova alergická na túto kozmetiku.Odkedy s tým prišiel Garnier tak úplne každá značka má svoj BB krém.Dokonca na trh prišli aj CC krémy.Ked prídem do drogérie a vybehne na mna BB krém mám chuť zuťekať s krikom.Na každom jednom blogu sa dočítate o nejakom BB kréme.Priznám sa skúšala som vzorky od Dermacolu,Garnieru a od Loreálu ale nesadli mi.Mám jeden od Maybelline a ten mi vyhovuje.


Yves Rocher

Je značka ktorá ma vôbec neohúrila.Ako ste sa mohli už dočítať na mojom blogu tak som si objednávala nejaké tie vzorky.Ale aby som si ju kúpila tak to nie.Je to dosť drahá kozmetika a nie je až taká dobrá ako sa o nej píše,teda aspon mne moc nevyhovovala.



Kozmetické boxy
Najprv som bola nadšená že niečo takéto existuje.Ale potom ked som sa nad tým tak zamyslela sú to zbytočne vyhodené peniaze a radšej si tu kozmetiku kúpim v obchode.Radšej to chcem videť,ovonať a vyskúšať či mi sadne odieň.A je ich už tolko tých boxov že je to až neskutočné.


Oriflame
Od tejto značky nechcem u seba doma už nikdy nič vidieť.Tolko alergických reakcíí čo som z nej už mala bolo neskutočné.Špirály divne zapáchaly,Lesky boli ako lepidlo a o tých chemikáliach čo som z výrobkov cítila ani nehovorím.Vadí mi aj to ako vás pomaly každá baba otravuje len aby ste si niečo objednali.



Maybelline Color Whisper
A slávne color whisper.Prídem na jeden blog a čítam príspevky a zrazu color whisper dobre,prídem na druhý a to isté a ked už prídem na 95 blog a zase color whisper tak už chytám nervy že na každom jednom blogu je o týchto balzamo-rúžoch.Nepáči sa mi obal že tam nemá to Color Whisper a aké to je malinké a stojí to pomaly 6  
Podla mna je ta cena moc vysoká.A povedala som si že ked sa raz dostanem do Ameriky tak si kúpim originál.



10 komentárov:

  1. zaujimave, ja mam zase alverde rada, a o tych kozmetickych boxoch maš pravdu radšej si kupim v obchode čo potrebujem, yves rocher ani neviem kde sa kupuje a oriflame je pre mňa v pohode, a tie ruže či balzamy tiež nemam je to strašne vela penazi to ano.. :))
    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem Alverde značka mi proste nejako nevezie :/ Yves Rocher má kamenné aj internetové obchody,Z oriflame som mala špirálu a ledva som otvorila oči čo ma tak svrbeli,na tie balzamy by musela byť najprv nejaká zlava a potom si ich až kúpim :)

      Odstrániť
  2. mám od alverde štetec na nanášanie očných tieňou shading a ten je úžasný môže konkurovať kľudne aj sigme napr. štetec od esence je oproti nemu škriabka na oči, ešťe mám rúž z limitky black&red č. 30 a ten patrí v mojej hojnej zbierke rúžou k najobľúbenejším, niekde som čítala že rúže z limitiek majú fajn a s tým súhlasím, ešte mám jeden produkt a to je transparentný puder a ten tiež u mňa obľúbený, minule som ho videla u lucie xl vo videu tušim si ho brala na dovolenku a hovorila že spraví na neho recenziu tak to som zvedavá čo na neho povie, maybelline whisper mám 2 odtiene ale nie som spokojná další si určite nekúpim, za takú cenu si kupujem moje najobľúbenejšie astor a k tým majú naozaj ďaaaleko, inač mám ešťe veľmi rada rúže od dermacol lip seduction a rimel fialovú radu, tá od kate moss mi nevyhovuje,..BB určite nie, krabičky krásy to tiež nie a oriflame niečo ano niečo nie ale skôr nie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten štetec od Alverde je len limitka alebo sa dá normálne kúpiť??No len škoda že sú to len limitky.No na color whisper som najprv čítala samé chvály a teraz skor čítam aký to je prepadák a že tým americkým sa nevyrovná.Tie rúže od Kate Moss mám dva a podla mna su super ale tak vieš ako 100 ludí 100 chutí.A z oriflame som mala ešte strašne dávno tyčinku s korektorom a tá mi jediná vyhovovala :)

      Odstrániť
    2. neviem či je to limitka tiež som bola prekvapená že alverde má takýto štetec ale našla som ho pri vypredajových košičkach a stál niečo okolo 4 €, trocha som váhala zdál sa mi trocha drahý na alverde a či bude vôbec dobrý, ale je úúúžasný, kate moss to máš pravdu, ja som bola sklamaná pretože som počula na ne samu chválu, akože pigmentacia super ale konzistencia mi nevyhovuje

      Odstrániť
  3. úplne s tebou súhlasím,vo všetkom! až je to nemožné,ale fakt,akoby som to ja písala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to som si myslela že len ja mám taký názor ale vidím že nás je dosť ;)

      Odstrániť
  4. To je super článek! :))
    Chci tě pozvat ke mě na giveaway:http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S těmi BB, CC (DD, EE, FF) krémy se tedy rozhodně shodneme. Už mě to vytáčí, nesnášim tu hysterii okolo toho všeho. Stejně tak Oriflame a Kosmetické boxy :D
    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*