nedeľa 14. júla 2013

Essence Fix & Matte Powder

Dnešná recenzia bude trošku negatívna.Toto je snád moja druhá negatívna recenzia.Pamätáte si ešte na Essence výpredaj kde ste si uchmatli svoje oblúbené kúsky za pár centov??Ja som si takto kúpila tento transparentný púder za nejakých 0,95 centov.
Chcela som ho už dlhšie vyskúšať a kedže nan bola zľava tak som si zobrala posledný.Predavačka mi tvrdila ako si ho všetci chvália a že je skvelý.




Ale poďme k veci.Je to práškový púder ktorý je biely.Nie že by bol nejako zlý ale má pár chybičiek.Prvá je to že sa z neho neskutočne práši.Otvorím ho a všetko je hned na mne.Polka púdru sa minula len tým otváraním.Na tvári mi dlho nevydrží a zmatní mi ju len trocha.


Pokúsim sa ho nejako domínať a už ho nechcem nikdy viac vidieť.A myslím si že normálny púder je najlepší ;)

Aké s ním máte skúsenosti vy??




5 komentárov:

  1. načo vlastne služi alebo je dobry takyto biely puder?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zmatnennie pleti alebo ho môžeš použiť ako podkladovú bázu.Nanáša sa velkým štetcom a slúži hlavne na fixáciu makeupu.Zlepší taktiež jeho trvácnosť :)

      Odstrániť
  2. zaujímavý článok :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa toto vždy tak straší keď to vidím niekde:D si len spomeniem na tie celebrity, čo akoby sa do zrkadla nepozreli a vyšli s bielym práškom ma čele či nose:D

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*