utorok 16. júla 2013

D.I.Y Lip Scrub

Každá z nás to pozná-Suché pery.Tohtoročná dlhá zima sa na mojich perách teda pekne podpísala.Celú som mala všade položený nejaký jelení loj alebo kelímkový balzam.Ked prišla Essence so svojou limitkou som si kúpila lip scrub,čiže peeling na pery.Pery som si s ním poriadne vypeelingovala a naniesla na ne balzam.Dovtedy som používala starý trik zo zubnou kefkou.Ale na internete som našla domáci lip scrub tak som sa rozhodla že ho doma vyskúšam aj ja :)

Takže ideme na návod na domáci lip scrub ;)


Budete potrebovať:

Kokosový olej(Olivový-ale ten je mastnejší tak sa bude dlhšie vstrebávať)
Kryštálový cukor(Biely alebo hnedý,to je jedno ide o tie zrniečka)
Med(Má antibaktierialné účinky)
Miska



Návod:


1.Všetko dáme do misky kde to poriadne všetko rozmiešame.

2.Po domiešaní dáme zmes do malého kelímku.



3.Dáme vychladiť do chladničky na takých 10-15 minút.




Tak a teraz si zmes natrieme na pery a peelingujeme a potom to jednoducho len oblížte ;) :P

Samozrejme nezabudnite po takomto odstranení suchej kožičky treba pery namazať nejakým balzamom!!





3 komentáre:

  1. zaujimave myslela som že sa to vždy ma spolu zohriať na ohni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážne neviem ako by to dopadlo keby to zohreješ na ohni ale myslím že by sa ti kokosový olej rozpustil a cukor by sa začal premienať na karamel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jr super. myslim, že na ohni sa to zohrieva ak chceš spraviť z ružu balzam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*