pondelok 24. júna 2013

Aussie 3 Minute Miracle

Dnešný príspevok sa bude týkať Aussie-Austrálskej vlasovej kozmetiky ktorá sa predáva v DM.Aussie značku ste mohli vidieť už na viacerých blogoch.Kedže sme dostali zľavový kupón tak ma vyšiel 5,24 
Ale tak myslím že tento vlasový zázrak poznáte už každá.

Po tomto balzame som pokukovala odkedy som ho videla u Iky na blogu.Odradzovala ma len cena ktorá je okolo 6,99  Ika si ho pochvalovala tak prečo ho nevyskúšať?? 




Ked som ho prvýkrát použila zacítila som žuvačkovú vôňu a tak troch sa vrátila do detstva..Je určený pre zničené vlasy čo ja teda po zime mám.Balzam si vtieram od polovice hlavy až po končeky.Nechám ho 3 minúty pôsobiť a potom len jednoducho zmyjem.Škoda len že sa vôňa tak rýchlo vytratí pretože je skvelá.Už po prvom použitý som si všimla že moje vlasy sú krajšie,jemnejšie a hlavne plné života.


Konzistencia je hutná až trochu gélová.Farba je taká bledoružová.Jedine čo sa mi nepáči že nemá vrchnák ale má na spodku nálepku a to mi príde nehygienické a nepraktické.Ja som si nálepku ponechala ale začína sa už odlepovať čo ma štve.

Dávam mu 9/10 bodov kvôli tomu uzatváraniu.Je to balzam ktorý si kúpim aj po minutí pretože je skvelý.


                                    Máte s touto značkou nejaké skúsenosti?? :)

6 komentárov:

  1. tuhle značku neznám, ale vypadá to zajímavě :) zvlášť ta vůně :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je vážne super teda podľa mňa a určite sa oplatí kúpiť si ho.Pri tej vôňe si vždy spomeniem na detské žuvačky,ktoré mali takúto vôňu ;) Pozri si túto značku na blogoch alebo na internete.

      Odstrániť
  2. mala som od nich sampon aj kondicioner, okrem peknej vone na mna nejak extra velky dojem neurobili.
    Pozyvam ta na GA u mna na blogg http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) No ja som s ním zatial velmi spokojná ;)

      Odstrániť
  3. som rada,že sa ti pači a dúfam,že tvoje vlasky budu rovnako krásne ako ty :-) Ika! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*