štvrtok 14. marca 2013

Essence:Get Big Lashes Waterproof

Ahojte :) 

Dnešná recenzia bude o špirále od Essence Get Big Lashes ktorá je vodeodolná.
Začnem tým čo vlastne táto špirála sľubuje:Pre dokonalé riasy s neskutočným objemom a to i pri plávaní.Nová maskara sa nerozmazáva,je vodeodolná-jednoducho je vhodná pre každú príležitosť.
A moje výsledky?Kúpila som si ju hlavne pre toto obdobie ked sneží a prší ale bude dobrá samozrejme aj na leto.Od takéjto špirály očakávam hlavne to že riasy budem mať krásne husté,nezlepené a dlhé.A výdrž bola naozaj skvelá :) Nerozmazala sa,vydržala celý den a nezlepili sa mi riasy.Kefka je hustá a dobre sa s ňou pracuje.





                                                                      Detail kefky


A cena je fakt skvelá len 2,49   povedala by som že táto špirála je svojou cenou skoro ako zadarmo.Máte s toutou špirálou nejaké skúsenosti?Dobré či zlé napíšte mi ich do komentáru :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*