utorok 19. februára 2013

Essence:Gel Eyeliner

Ahojte! 

Moje začiatky s očnými linkami boli veľmi ťažké.Prvé linky som si robila s linkou v 

pere.Lenže problém bol ten že rýchlo vysychala.Hľadala som niečo s čím sa bude pracovať lepšie a skoro u každej bloggerky som čítala recenziu na tieto gélové linky a ako sú s ňou všetky spokojné.S touto gélovou linkou sa pracuje omnoho ľahšie ako s tými tekutými.Linky sa nanášajú pomocou špeciálneho štetca,ktorý je nato priamo určený.








01 Midnight in Pariss







Samotná linka je v malej sklenenej nádobe.Výdrž linky je skvelá a navyše je vodeodolná.Linky sa neotláčajú a majú velmi dobrú výdrž.V ponuke sú 4 odtiene.Cena je 3,30 €.

Určite si ju kúpim aj nabudúce.







1 komentár:

  1. aj ja mám tento štetec na linky..úplne je super, taký jemný...už som vyskúšala veľa štetcov na tento účel, ale boli moc tvrdé

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky krásne komentáre!! :) :*